Vyberte stránku
1-2-zara-moda-do-ulic-zara-kids

1. Móda do ulic – výstižné označení pro značku Zara; 
2. Zara Kids je barevná kolekce oblečení nejen pro malé parádnice.

Je šik, je přizpůsobivá, jde s dobou. Španělská značka Zara, kterou vlastní společnost Inditex, spustila v roce 2016 českou verzi e-shopu.

Instantní móda

S levným oblečením, které půjde na odbyt, vstoupil na trh v městečku Arteixo v Galícii v roce 1975 Španěl Amancio Ortega. První obchod otevřel v centru na rušné ulici La Coruña. V osmdesátých letech se začal orientovat jiným směrem. Reagoval na trh tak zvanou instantní módou. Změnil design, snižoval dodací lhůty oblečení od návrhářského stolu do obchodu a rychle reagoval na poptávku. Přibývaly nové pobočky ve Španělsku, v roce 1980 se otevřela první zahraniční, a to v Portugalsku, následovala expanze do Spojených států, Francie, Mexika, Řecka, Belgie, Švédska. Od roku 2001 je značková síť obchodů s oděvy v Česku.

Patří skupině Inditex Group, do které kromě Zary spadají značky Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home a Uterqüe. Má více než 6 700 obchodů v 88 zemích. Amancio Ortega zůstává s 59,3 procentním podílem jejím majoritním akcionářem.

3-zara-modni-prouzek-a-denimova-barva

Módní proužek a denimová barva.

Ročně tisíc návrhů

Zara se může podělit o zkušenosti s nošením módy do ulic. Právě v ulicích velkých měst se nachází síť obchodů s módními výtvory návrhářů, na kolekcích se podílí i zakladatel značky Amancio Ortega. Dámskou, pánskou a dětskou módu přizpůsobují době i změnám. Oblečení se pohybuje v různých cenových kategoriích, je sezónní letní i zimní, na výběr jsou kalhoty, sukně, společenské šaty, kabáty, saka, kostýmy, košile a halenky, tílka, pásky, brýle, boty či plavky.

4-5-1-2-zara-damska-detska-moda

1. Oblečení pro volný čas, i to je Zara, španělská značka, která přišla na český trh v roce 2001; 2. Během jednoho roku společnost navrhne až tisíc výrobků včetně dětských.

Aktuální jarní kabátovou módu charakterizuje minimalistická linie. Oversized střihy, pánský nádech, široké límce, hra s detaily. Oblečení světoznámé značky Zara proslulo tím, že se každý měsíc obměňuje za aktuální módní trendy. Během jednoho roku společnost navrhne více než tisíc výrobků, které se objeví na trhu. Vedle luxusního oblečení doplňky včetně šperků a parfémů.

Basic, Kids, Home

Španělská módní tradice, to je i Zara Basic a Zara Kids. Basic se vyznačuje základní módou, která by měla být cenově dostupná všem. Používá sezónní barvy, vzory a střihy, které jsou pro mladé dívky či pro ženy středního věku, ale i pro muže a také kabelky, spodní prádlo či boty. A Zara Kids představuje barevnou kolekci oblečení pro děti do školek a škol. Zara Home má ambice zútulnit domovy. Vyznačuje se elegantním stylem. Jde ve stopách španělské tradice obohacené o moderní prvky.

detske-navrhy-zara

Také boty pro děti, ženy i muže pocházejí od návrhářů značky založené v roce 1975.


Je stylová, něžná, nápaditá a stále trendy. V kuchyni a jídelně oceníme její praktičnost, v koupelně dekorativnost a v ložnici intimnost. Dovede vytvořit pohodovou atmosféru a náladu doma stejně jako v prodejnách. „Jsme tím, co si oblékneš do práce, čím si zútulníš svůj domov nebo tím, v čem vyrazíš na oslavu nějaké zvláštní příležitosti. Jsme tvou volbou.“ – odpovídá potenciálním zákazníkům na otázku Kdo jsme? společnost Inditex, vlastník značky Zara.

7-4-zara-zenska-moda

Letní idylka v sezónním modelu Zary.


8-5-damska-moda-zara

Šaty z aktuální kolekce, vzdušné a v barvě, která letí.


9-6-zara-damska-moda

Móda pro mladé dívky, cenově dostupná všem.

Text: Redakce, Foto: Archiv